HSP Pakket




Wat is een HSP?

Een Hartman Service Pakket is een service overeenkomst (SLA) voor 1 specifiek apparaat. (Vergelijkbaar met een HP CarePack)
Wij komen in geval van een storing onsite langs om uw apparaat te herstellen of te vervangen.
De response (reactie) is vastgesteld in het pakket, zie "Responsetijden" voor meer uitleg hierover.
Via onze portal kunt u snel en gemakkelijk deze servicepaketten vinden en bestellen.
Aarzel niet om contact op te nemen zodat wij uw vragen kunnen beantwoorden.

Samengevat, een SLA met:
Eenvoudige bestelling en registratie
Gemakkelijk melden van storingen
Binnen 4 uur op locatie *
In-house Voorraad en Technici


Responsetijden

Wij bieden een aantal responsetijden standaard aan, zoals:
  • Volgende werkdag = Wij komen eerstvolgende werkdag langs
  • 4 uur werkdagen = Op werkdagen zijn wij tijdens kantooruren binnen 4 uur op locatie
  • 4 uur 24x7 = Wij komen binnen 4 uur op locatie, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
    (Hiervoor krijgt u een speciaal telefoonnummer om ons buiten reguliere werktijden te bereiken.)
* Het is mogelijk een afwijkende response te bestellen als HSP.
Deze pakketten kunnen voor u gemaakt worden.


Hoe werk het?

Het proces van een HSP gaat gemakkelijk en snel.
Onderstaand is in het kort uitgelegd hoe het proces in zijn werk gaat:
  1. U bestelt bij ons een HSP pakket.
  2. U registreert het pakket a.d.h.v. het serienummer en locatie waar uw apparaat staat.
  3. Uw HSP is nu actief!
Zodra u een storing ondervindt:
  1. U meldt de storing aan via: telefoon/email/website
  2. U geeft uw serienummer en klachtomschrijving door waarbij een ticket wordt aangemaakt.
  3. Wij nemen contact op zodat een techneut op uw locatie langs komt om het apparaat te herstellen of vervangen